Věděli jste, že studijní referentky musí denně vyřídit až 100 emailů?

Co stojí nejčastěji v předmětu e-mailu? Zápisy a opakování předmětů, přijímací řízení, státnice, diplomky a bakalářky, termíny. Škála dotazů je široká a to není vše. Nezapomeňme na úřední hodiny a telefonáty. K tomu připočtěme běžnou agendu a máme toho opravdu dost. Největší tlak je v obdobích důležitých částí semestru. Referentky nejsou stroj, tak se nedivte, že vás při každé žádosti neobdaří rozzářeným úsměvem.

Mnoho z vás si stěžuje na to, že studijní referentky jsou nepříjemné, nedají vám odpověď na vaše otázky, nic neví a v tom výčtu negativních poznámek bychom mohli pokračovat dál. Úřední hodiny, ve kterých je můžete přijít navštívit, ale nejsou jejich celá pracovní doba. Denně jim chodí až 100 emailů, které musí vyřídit. Starají se také o vše, co se týká přijímacího řízení, imatrikulací nových studentů, státních závěrečných zkoušek i promocí. V každé části semestru se najde něco, co je v tu chvíli zaměstnává.

Chcete jim trochu ulehčit práci a zmenšit tak fronty v úředních hodinách? Zkuste využít elektronické žádosti na svém Portálu studenta v Univerzitním informačním systému. Je to snadné, rychlé a jednoduché.

Kampaň Věděli jste, že… vytvořili studenti Komerční komunikace.